Hospicurity

HOSPICURITY-600x400-2

Samengesteld uit de begrippen hospitality en security. Een combinatie van het beste uit beide werelden.  Uw medewerker krijgt vaardigheden aangereikt om (norm-)afwijkend gedrag te herkennen en vervolgens effectief te gaan handelen.

Uw medewerkers zijn uitstekend in staat gedrag te herkennen dat afwijkt van normale gedrag in de dagelijkse context. Het herkennen van en actie nemen op afwijkende gedrag kan van doorslaggevend belang zijn om ongewenst gedrag op tijd te stoppen.

In de training Hospicurity krijgen de deelnemers alle vaardigheden aangereikt. Kernwoorden zijn proactief optreden en servicegericht bevragen. Ook besteden wij aandacht aan de vaardigheden om achter iemands intentie te kunnen komen. Het gedrag van iemand, kleine gezichtsuitdrukkingen en wat iemand met zich meedraagt spelen hierbij een belangrijke rol. Ook het luisteren naar de woordkeuze, de intonatie en volume van de antwoorden zijn absoluut belangrijk.

Hospicurious geworden?

Bel of mail ons vandaag nog voor een passend voorstel!